söndag 11 oktober 2009

SEGAST

Okej så här äntligen fått upp något som liknar en blogg, typ. Ska försöka tvinga Martin, min kära vän som är ett geni på kodning, att hjälpa mig. När han har tid och när jag kommer ihåg.

Tanken är ju att jag ska skriva om Lolita, eftersom det är det enda i mitt liv som jag känner är intressant för tillfället, samt att det är det enda som jag faktiskt tycker är kul och dokumentera. Men då är det lite passande och börja med något helt annat ;D Så här är en bild från i fredags, när jag och Josephine satt och drack vin, det var hennes födelsedag så det är ursäktat att jag drack trots att jag inte borde.

Känner mig dock otroligt seg igen, antar att jag får låta bli festande ett bra tag. Hur länge det kommer hålla är ju egentligen den stora frågan.

Och jag känner mig otrolig depp över att mitt spotify inte funkar som det ska, eller ja överhuvudtaget att mitt internet segar. Har du spotify borde du dock lyssna på denna låt http://open.spotify.com/track/71jJVjAU8HAyrjLC4yS8oz
xD

Jag vill bara tillbaka till Tokyo, men blir samtidigt rädd, det kommer kosta så jävla mycket pengar och ja, det ser halvdåligt ut med jobb just nu. Men tänkte söka fler jobb i nästa vecka, är man Lolita är det i princip omöjligt och ha för mycket pengar -.- Aja kommer och skriva mer om mina två veckor i Tokyo någon dag och imorgon blir det photoshoot i min nya IWklänning, yes rådjursklänningen <3 Den är så otroligt win, och jag hoppas verkligen på att jag får min basker imorgon. Men det borde jag väl få :)

Men nu ska jag göra mig i ordning eftersom Mathias kommer hit, och han har köpt thaimat ^___^

Saknar så många just nu, vet inte vad jag ska ta mig till, får duscha bort lite ångest.

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar