måndag 26 oktober 2009

Gott och blandat

Det verkar som allt äntligen har löst sig med Japan! Antagligen åker jag nu i januari och kommer hem i augusti! Hur bäst är inte det?! Men jag ska inte ropa hej förrän jag pratat med skolan! >__<" Men allt med Halloweenfesten har löst sig iaf :D! Har en superlokal med bar och allt! Köpt en massa fina saker idag :3 tänkte lägga upp bilder när jag är klar med allt :) förbered er på en galen sminkning! Jag har bestämt mig för att den ska vara ett mästerverk! Och mina skor kommer denna veckan <3>

Så om någon nu läser min blogg tänkte jag att ni kan ställa frågor så svarar jag på dom! Ni får en fråga som jag måste svara på ^^

Här är lite bilder, som lovat :)







A







1 kommentar:

  1. MEeeh du får inte lämna mig och missa min student heller ;____;

    SvaraRadera