onsdag 28 oktober 2009

Delivery and Death..

Yaay! Fick mitt paket idag! Det innehöll:
Den nyaste GBL
Baby freebies



och givetvis
mina nya
boots!





De är helt underbara och passar perfekt!
Det enda jag är rädd för är att de inte ska vara
tillräckligt varma











Gårdagen sluta lugnt och mysigt med lite vin och sämsta filmen på länge.
Först såg jag Iron Man som är trevlig film, lagom underhållande och inte allt för hjärtskärande.
Det var filmen jag såg efter som fick mig och dö lite, dock väldigt väldigt långsamt.
"28 Dagar senare" var utan tvivel en av de sämsta filmer jag någonsin sett. Hela storyn, "specialeffekterna" och stämningen i filmen sög! För det första, det enda skrämmande i filmen var hur dåligt alla spelade, för det andra så borde den som skrivit manuset strypas och lämnas i ett vägdike någonstans.
Det bästa i filmen var helt klar när de kommit till ett hus med en massa militärer, av någon anledning så får man se en hel rundvandring i det här huset. Rundvandringen avslutas med att de visar sin kompis som blivit smittade, som är fastkedjad på bakgården, han var helt klart den enda värda i filmen. Hans hoppande och skrikande, samt när han spyr blod lite från och till är hysteriskt roligt xD. Han är som sprattelgubben of dome! Sen när han väl lyckas komma loss och infekterar en till i huset blir det helt underbart skoj. Det är dock deprimerande att de kunde spela retarderade galningar men inte soldater, vilket är väldigt mycket WTF?! Eftersom att spela soldat måste vara mer hjärndött än en retarderad zombie? Eller ja det där är kanske inte fullt logiskt, jag vet inte. Kontentan är dock att filmen var underhållande i ca 15 min.
Detta är för tragiskt eftersom jag kommer ihåg att jag verkligen ville se denna när jag var mindre. Men var för liten för att se den på bio då! Vilket jag nu inser är en jävla tur.
Anyway! Idag blir det Texas chainsaw massacre :)
Har inte så mycket hopp för den, så kommer nog att överge den för en springrunda.

I'll get back to you later darlings!
Ta ta for now

A




3 kommentarer: