tisdag 27 oktober 2009

Combitastic

Idag har varit en riktigt seg dag, men jag har åtminstone ringt om skolan, de skulle maila mig imorgon om beskedet. Jag är jättenervös och har försökt aktivera mig här hemma så mycket som möjligt! Jag har bland annat fixat mina naglar inför halloween, jag är väl inte riktigt nöjd. Men jag har begränsat med pengar så försöker att vara så kreativ som möjligt :)

och en närbild

Så igår var jag på stan och inhandlade lite trevliga saker! Dagens köp var nog strumpbyxorna som jag gått och suktat efter ett tag (de längst till höger). Men jag måste även säga att jag är överförtjust över mina nya lösögonfransar, de är otroligt vackra. Det enda problemet är hur jag ska sätta på dem xD. Men jag har hållit på med sånt ett tag nu så förhoppningsvis går det fint! Som jag sa tidigare så har jag planerat och göra en galen sminkning till Halloween. Här är en bild på inköpen :) Oh en annan underbar sak med att handla dyrt smink, gratis tidningar! Jag fullkomligt älskar Make Up store's tidningar, bilderna är helt fantastiska.

De heter combi och de är fabulösa
Fjädern ligger över ögat eller va man ska säga! Får väl visa bilder sen när jag sminkat mig på fredag :)

Nu ska jag titta på Iron Man och kanske ta ett glas vin :)
Baibai my dear darlings



A

1 kommentar:

  1. Finfint! Nu känner man ju sig lite dålig som typ bara kommer smeta på sig lite blod på halloween HAHA :D

    SvaraRadera