torsdag 16 september 2010

Dygna och göra dygnen längre

Jag vet är sämst på och skriva i min blogg! But well, det är vad det är I guess.
Jag åker tillbaka till Japan på tisdag.. TISDAG?!.. the fuck.. är inte redo någon stans denna gången! Blev sjuk i måndags/tisdags, slog ner som blixten och försvann lika fort igen. Hann i princip känna kroppen självdö till fuck.. I can breathe again.. wth happend?!

Anyway, ska väl inte gnälla över det, kände bara att det kom så sjukt olägligt! Har så stört mycket saker och fixa idag, vet inte ens vart jag ska ta vägen atm. Sen får jag bara ha 20 kg med mig... Vilket dödar mig nu men kommer att mörda mig om en månad -.-
Utöver gnället som pågår atm, så känns det ändå nice att jag ska tillbaka, att jag får tillbaka mitt gamla rum där nere, blir som att komma hem. Komma hem till en skolåda, men min skolåda!
Fixade mitt hår igår as well, känns skönt och ha det gjort innan jag åker, ett problem mindre liksom. Att jag shoppat för mycket igen är väl igen nyhet men hell it makes me happy.

Kommer att sakna mina vänner här hemma så himla mycket, får väl skaffa lägenhet fort så ni kan bo hos mig ;D

och idag lämnar jag er med denna låten och Anna du är för underbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar