tisdag 24 november 2009

Ikitai yo kimi no tokoro e ima sugu ka dake shite ikitai yo

Igår fick jag paket! :D Tyvärr så min kamera lite krånglig för tillfället, så en stockbild får duga :3
Känner mig smått opepp på Lolita just nu, men tror det fixar sig när min kära kappa dyker upp i brevlådan <3De är helt underbara! Ångrar lite smått dock att jag inte köpte dem i brunt, mest eftersom jag redan köpt ett par svarta! Men svart är fint och jag är glad och nöjd :) Det får nog bli dessa jag traskar iväg i till brunchen nästa vecka! Har börjat med smyckena och hårgrejerna också! Men har inte riktigt att jag behöver känner jag så ska inhandla det sista idag. Planen är även att inhandla en korsett och ett par skor från Topshop, jag har verkligen inte råd. Men orka, jag får sälja något annat.


Just nu känns livet så bra att jag vet att I will crash and burn snart. Jag är så nervös inför allt. Det visade sig också att jag kommer gå på samma skola som en annan jag känner och helst inte vill träffa. Men ja det är väl inte hela världen. S och G går där också, så det ska bli trevligt och träffa dem igen. Just nu kommer dock nerverna från annat håll, jag önskar att jag bara kunde ta ett dopp i ett turkost och oändligt stort hav.

Jag vill åka nu.

A

1 kommentar:

  1. stövlarna var ju underbara, fast jag hade nog personligen föredragit dem i brunt. Varifrån kommer de?

    Och amen på havet. Herregud vad jag längtar till varmare breddgrader.

    SvaraRadera