söndag 15 november 2009

-

Känner mig seg och febrig, kommer antagligen inte kunna jobba imorgon. Men det enda jag tänker på att jag måste ut och springa, så kommer antagligen och göra det. Vem vet kanske gör allt bättre, och jag måste verkligen rensa skallen anyway. Känns som om jag kommer att explodera om jag inte gör det.
Har ångest över att inte har några pengar och att jag har en massa och betala. Som tur är har jag jobbat mer än tänkt denna månaden så förhoppningsvis löser det sig i lagom tid tills att jag åker.
Brunchen börjar närma sig och jag måste verkligen ta tag i min outfit, klänningen kommer antagligen imorgon så det kommer nog underlätta en hel del. Min tanke var att ha en riktigt grym håruppsättning, men ja jag känner att just fixa mitt eget hår är aldrig lika lätt som andras. Sen måste jag även tillverka lite smycken tror jag.
Och jag MÅSTE ringa min frisör imorgon, inga om och men, måste verkligen få det fixat till jul. Slingor och klippning, mitt hår hatar mig så mycket just nu, känns inte alls bra >__<.
Känns som jag har så sjukt mycket och göra innan jag åker, men vet inte riktigt hur jag ska få allt och gå runt. Vill ner till malmö också, vill verkligen träffa Lovisa innan jag åker! Men då måste jag i princip åka nästa vecka och det har jag verkligen ingen lust till och för inte tala om att jag verkligen inte har pengar till det!
Och nu ska jag fan ta mig ut och springa JA!! PEPP!!
-.-
Jag vill inte, men jag gör det ändå, det är inte lätt när det är svårt.


A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar