torsdag 13 maj 2010

Jag har lyckats bli sjuk igen! Jag känner mig som en hög med aids, är sjuk om vartannat numera. vilket är smått frustrerande då jag inte gillar att vara instängd i mitt rum. Har dock haft tid och tittat på en massa film :)
9 var en söt film som absolut är värd att se, lika den nya Dorian Gray. Men det var väl också dem två jag kände var värda att nämna. Jag borde titta på dokumentärer istället, en slutsats jag kommer till allt för ofta.

För tillfället är det snålt med pengar, och det är ett jävla helvete och bo i en stad där de säljer allt och alla ;D
Men jag åker hem om en vecka, har väldigt blandade känslor inför det, en sekunden kan jag inte vänta på att få komma hem och föra en normal konversation med någon. Då just det verkar vara mindre möjligt här. I nästa sekund krossas mitt hjärta inför att tvingas lämna allt här. Mitt liv här är bekvämt och i princip bara fyllt av nöjen. När jag kommer hem så kommer det att att vara som för Alice när hon vaknade.
Alice, att vara blond i Tokyo innebär att du antingen är Lady Gaga eller Alice, pick your choice.
Me; I sometimes do both of them in a true sense of wonder.

Hur som haver, I going home, the real problemo is if I'm comming back?
Until next time I'm treating myself to some Milkitty biatch!

Next time let's hope I remember to take some pics as well =__="

Översockrat skit som allt annat här.

A

2 kommentarer:

  1. Jätte jobbigt att vara sjuk...men det dyder oftast på en förbättring iaf ~♥♥♥

    SvaraRadera
  2. mm Blivit frisk lagom till helgen ;D

    SvaraRadera